بازدید اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز از محلات تاریخی و فرهنگی منطقه ۶

رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر به همراه شهردار تبریز از چند محله منطقه ۶ بازدید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز، یعقوب هوشیار عصر امروز در قالب قرار خدمت شهرداری منطقه ۶ با همراهی حجت‌الاسلام والمسلمین رسول برگی رئیس، یاسین بجانی دبیر، احد صادقی رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری و حکیمه غفوری عضو شورای اسلامی شهر تبریز از شهرک شهید بهشتی و محلات تاریخی و فرهنگی قراملک و شنب غازان در حوزه این منطقه بازدید کرد.

در این بازدید شهردار تبریز از نزدیک مشکلات و موارد موجود در این محلات در زمینه آسفالت، جدول کشی، فضای سبز، فضاهای ورزشی و … را بررسی و دستورات لازم برای رفع این مشکلات را به شهردار منطقه صادر کرد.

چهارمین قرار خدمت از دور دوم قرارهای خدمت شهرداری تبریز در منطقه ۶ صبح امروز با حضور یعقوب هوشیار، معاونان ستادی و شهردار و مدیران منطقه آغاز شد.

پس از ملاقات با همکاران شهرداری منطقه ۶، مصوبات دور نخست قرار خدمت شهرداری در منطقه توسط یعقوب هوشیار مورد پیگیری و بررسی قرار گرفت. شهردار تبریز سپس به مدت دو ساعت به صورت چهره به چهره پای صحبت‌های شهروندان ساکن در منطقه ۶ نشست و پس از آن نیز با حضور در منزل حسن زنده‌گرد غازانی، با این نخبه رشته والیبال نشسته دیدار کرد. یعقوب هوشیار در آخرین برنامه خود در قرار خدمت امروز، به همراه جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از چند محله منطقه ۶ بازدید کرد.