استاندار کرمان از محل اسکان زائران مزار مطهر سپهبد قاسم سلیمانی بازدید کرد

استاندار کرمان از محل اسکان زائران مزار مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بازدید کرد و از نزدیک پیگیر وضعیت اسکان آنها شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، در این بازدید که شامگاه یکشنبه ۱۱ دی ماه و در چهارمین روز از دهه مقاومت صورت گرفت، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان به همراه تعدادی از معاونان و مدیران ستادی استانداری، رو‌در‌رو با زائران سومین سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی گفتگو و وضعیت اسکان آنها را پرس‌و‌جو کرد.
وی در بازدید از محل اسکان واقع در دانشگاه پیام‌نور استان گفت: این دانشگاه محل خوبی برای اسکان زوار طی دو هفته محیا کرده است و در کنار آن نیز طبخ غذای زوار در همین محل انجام و سلف می‌شود، همچنین فعالیت‌های فرهنگی خوبی که انجام شده رضایت زائران را به دنبال داشته است.
استاندار کرمان با بیان اینکه ظرفیت سه مقطعی برای اسکان در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: در فاز اول حدود ۳۰ و ۵۰ هزار نفر اسکان در نظر گرفته شده و آمادگی برای اسکان ۱۰۰ هزار نفر وجود دارد و تا الان از همه ظرفیت‌های استان برای این منظور استفاده شده است.
استاندار کرمان در بازدید دوم خود از محل اسکان زائران مزار سردار دلها به مسجد سیدالشهداء واقع در سرآسیاب رفت و ضمن زیارت و ادای احترام به شهدای حسینیه، از نزدیک با زوار گفت‌وگو کرد.
فداکار سپس از محل اسکان و طبخ غذای حسینیه بازدید و به همه مسئولان و دست‌اندرکاران جهت خدمات‌دهی به زائران خدا قوت گفت.
بنا به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، مسجد سیدالشهدای سرآسیاب روزانه امکان اسکان حدود ۸۰۰ نفر زائر را دارد و بدو ورود زوار به حسینیه، بسته کاملی متشکل از پتو، بالشت و محصولات فرهنگی به زوار ‌ارائه خواهد شد.