ایستگاه آتش‌نشانی شهید حسین اجاقی در تبریز به بهره‌برداری رسید

همزمان با روز آتش‌نشانی و ایمنی ایستگاه آتش‌نشانی شهید اجاقی واقع در شهرک خاوران با هزینه‌ای بالغ بر ۳۸۰ میلیارد ریال با حضور مسئولان ارشد استانی، شهری و شهروندان به بهره‌برداری رسید. به گزارش شهریار، آیین افتتاح و بهره‌برداری از ایستگاه آتش‌نشانی شهید حسین اجاقی صبح امروز با حضور یعقوب هوشیار شهردار تبریز و حکیمه […]

همزمان با روز آتش‌نشانی و ایمنی ایستگاه آتش‌نشانی شهید اجاقی واقع در شهرک خاوران با هزینه‌ای بالغ بر ۳۸۰ میلیارد ریال با حضور مسئولان ارشد استانی، شهری و شهروندان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شهریار، آیین افتتاح و بهره‌برداری از ایستگاه آتش‌نشانی شهید حسین اجاقی صبح امروز با حضور یعقوب هوشیار شهردار تبریز و حکیمه غفوری و غلامرضا احمدی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز برگزار شد.

ایستگاه آتش‌نشانی خاوران دارای ۸۲۰ مترمربع اعیانی و سه هزار و ۲۵۰ مترمربع عرصه است که در راستای تکمیل و بهره برداری از پروژه‌های نیمه تمام شهری، تکمیل این ایستگاه از ابتدای سال جاری با جدیت دنبال و در دستور کار کارشناسان و مجریان معاونت فنی و عمرانی این منطقه قرار گرفت.

همچنین بر اساس کاربری‌های موجود و تدابیر اتخاذ شده، احداث یک باب سالن بحران در کنار ساختمان آتش نشانی و پد هلی‌کوپتر شهرک خاوران پیش‌بینی و لحاظ شده است.

۶۰۰ مترمکعب خاکبرداری، ۳۵۰ مترطول جدول‌کاری، ۷۰۰ مترمربع کفپوش، دو هزار مترمربع زیرسازی و ۲۵۰ تن آسفالت‌ریزی از جمله اقدامات شهرداری منطقه ۹ تبریز در تکمیل این پروژه است.

با پیشنهاد رئیس شورای اسلامی شهر مبنی بر نامگذاری یکی از معابر یا اماکن تبریز به نام شهید مدافع امنیت حسین اجاقی، ایستگاه آتش‌نشانی خاوران به نام این شهید والامقام مزین شده است.