معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت:

ایزوله کردن مسیر بی‌آرتی گامی در راستای انضباط ترافیکی

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: طرح‌هایی برای ارائه خدمات بیشتر به شهروندان ارائه شده و برنامه‌های دیگری همچون ایزوله کردن مسیر بی آرتی و ... پیش‌بینی شده که موجب راحتی عبور و مرور رانندگان و عدم برخورد موتور سیکلت و عابرین با اتوبوس می‌شود.

به گزارش شهرداران، “سید خلیل منبتی” در مراسم آغاز عملیات اجرایی اولین طرح انضباط شهری اتوبوسرانی اظهار کرد: درحال حاضر زیرساخت‌های موجود توان جابه‌جایی زیاد را ندارد و باید روش دیگری را اتخاذ کنیم.

وی افزود: یک از این راه‌ها اعزام اتوبوس به سرعت از نقطه‌ای به نقطه دیگر است زیرا هرچه ترافیک روان تر شود حرکت اتوبوس راحت تر سرعت بیشتر و جابه جایی مسافر افزایش می‌یابد.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد بیان کرد: طرح‌هایی برای ارائه خدمات بیشتر به شهروندان ارائه شده و برنامه‌های دیگری همچون ایزوله کردن مسیر بی آرتی و … پیش‌بینی شده که موجب راحتی عبور و مرور رانندگان و عدم برخورد موتور سیکلت و عابرین با اتوبوس می‌شود.

منبتی خاطرنشان کرد: همچنین مسیرهای دیگری در خیابان به صورت خط ویژه طراحی شده که مختص عبور اتوبوس، ماشین‌های امدادی و خودروهای مجاز باشد.

وی اضافه کرد: در منطقه ثامن و چهار خیابان اصلی نیز اقداماتی برای پیاده‌راه و سواره رو انجام شده و برای محورهای منتهی به حرم نیز یکی پس از دیگری انجام می‌شود.