ایجاد کارگروه ویژه و بازنگری در داشته‌ها و بایدهای شهر شیراز برای جامعه روشندل و معلول

در دیداری که به مناسبت گرامیداشت روز جهانی عصای سفید با حضور مهدی طاهری رئیس شورای اسلامی شهر ، محمدحسن اسدی شهردار شیرازو مسعود زارعی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر و برخی مدیران شهرداری شیراز برگزار شد، از عبدالله کمالی سروستانی مدیر مدرسه نابینایان شوریده شیرازی و روشندلان شاغل در شهرداری شیراز تجلیل شد.

مهدی طاهری رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این دیدار بر حمایت از روشندلان شیرازی تاکید و بیان کرد: لوایحی که به منظور حمایت از این قشر روشندل در نظرگرفته شده، در واقع نوعی نگاه حمایتی معقول بوده و این موضوع حمایت مدیریت شهری از شهروندان شهر است.

وی با تاکید بر ایجاد کارگروه ویژه و بازنگری در داشته‌ها و بایدهای شهر شیراز برای جامعه روشندل و معلول گفت: باید به‌طور جدی نگریست که در موضوعاتی نظیر حمل‌ونقل، ورزش و آموزشی چه باید کرد و سهم شهرداری باید مشخص و کاری جامع انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز بر نهضت مناسب سازی معابر برای روشندلان و معلولین نیز تاکید کرد.

عبدالله کمالی سروستانی مدیر مدرسه نابینایان شوریده شیرازی و عضو شبکه ملی بهزیستی نیز در این دیدار با اشاره بر اهم مسائل جامعه روشندلان شیراز، بر آموزش نابینایان برای استفاده از قطار شهری، نهضت بهسازی معابر، اشتغال جوانان روشندل، استانداردسازی اماکن و بوستان‌ها و مباحث مربوط به حمل‌ونقل و به‌ویژه رفت‌وآمد دانش‌آموزان روشندل تاکید کرد