اهمیت بعد نظارتی سازمان مدیریت و برنامه ریزی در تکمیل طرح ها در مدت مقرر

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام در همایش روز آمار و برنامه ریزی:  تقویت بعد نظارتی سازمان مدیریت و برنامه ریزی منجر به تکمیل طرح ها در مدت مقرر می شود/ همصدایی قدرت چانه زنی مسوولان استان را بالا می برد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، محمد سبحان حسنی روز چهارشنبه در همایش آمار و برنامه ریزی استان افزود: در نظام برنامه ریزی در استان آنچه باید مدنظر قرار گیرد توجه به اولویت ها در حوزه های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است.
وی اولویت های نظام برنامه ریزی در هر استان را متفاوت ذکر کرد و گفت: شاخص ها در هر استان به ما نشان می دهد که در آن استان چه مسایلی اولویت های مهم و حیاتی هستند که باید بطور ویژه مد نظر قرار گیرند.
حسنی بیان داشت: علاوه بر پیشنهادات دستگاه ها برای ارایه اولویت ها، باید نگاه کارشناسی سازمان مدیریت و برنامه ریزی بطور ویژه مد نظر قرار گیرد و تعیین کننده باشد.
وی در ادامه بر تقویت بعد نظارتی سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای اختصاص دقیق اعتبارات به طرحها تاکید کرد و گفت: هر قدر بعد نظارتی ما هدفمند و دقیق تر باشد طرح ها در زمان مقرر به بهره برداری می رسند.
حسنی اضافه کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی بعنوان یک دستگاه ها نظارتی نقش مهم و اثر گذاری در تعیین اولویت ها و اختصاص اعتبارات برای طرحها دارد.
معاون استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همصدایی قدرت چانه زنی مسوولان استان را بالا می برد، و در دفاع از منافع استان در بخش های مختلف باید همصدا باشیم.