انجام اقدامات موثر در راستای صنایع، تولیدات و بهره‌وری بیشتر در همدان

دکتر‌ علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در بازدید وزیر‌ صمت از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان بهار مطرح کرد:، تصمیمات صورت گرفته در این سفر را تصمیماتِ راهبردی خطاب کرد و گفت: قول های مساعدی در بخش های اقتصادی، صنعتی، معدنی و اصناف در این سفر ارائه شد که با حمایت های وزیر به مرحله اجرا خواهد رسید.

قاسمی فرزاد افزود: با توجه به نامگذاری رهبر معظم انقلاب در سالجاری با شعار “تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین” باید این شعار سر لوحه کار خود قرار دهیم و با افزایش تولید، شاهد صعود بهره‌وری و به تبع آن رشد اقتصادی را عینیت بخشیم.

وی خاطرنشان کرد: صنایع کوچک با برخورداری از سیستم چابک، انعطاف پذیر تر است و می‌توانند محصولات خود را با قیمت کمتر و کیفیت مطلوب تولید و روانه بازار کنند و به همین منظور باید پیگیری های لازم برای تسهیل در مسیر کاریِ این صنایع انجام شود .

علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان با اشاره به تلاش ها و حمایت های مداوم مسئولین شهرستان بهار در زمینه صنایع و تولیدات، گفت: اقدامات موثری در راستای صنایع، تولیدات و بهره‌وری بیشتر به منظور خدمت به مردم در شهرستان صورت گرفته است؛ مسئولین شهرستان همچون گذشته برای حمایت از صنایع خرد و کوچک یکپارچه شوند و با مشاوره و نظارت، این صنایع را در تأمین مواد اولیه، تسهیلات، تولید و صادرات، هدایت و حمایت کنند.