رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی:

افتتاح ۷۵۰۰ طرح بنیاد مستضعفان در کشور

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از افتتاح ۷۵۰۰ طرح محرومیت‌زدایی با اعتبار ۷۰۰۰میلیارد تومان توسط بنیاد در کشور خبر دارد و گفت: بنیاد مستضعفان از سابقه حضور بالا و پررنگی در استان اردبیل برخوردار بوده و در حال حاضر در ۵ شهرستان استان حضور دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری اردبیل، سیدپرویز فتاح، در نشست ویدئوکنفرانسی با استاندار اردبیل برای آغاز بهره‌برداری از ۵۰۰ طرح بنیاد مستضعفان در استان، از افتتاح ۷۵۰۰ طرح با اعتبار ۷۰۰۰میلیارد تومان توسط بنیاد در کشور خبر دارد و بیان کرد: بنیاد مستضعفان از سابقه حضور بالا و پررنگی در استان اردبیل برخوردار بوده و در حال حاضر در ۵ شهرستان گرمی، انگوت، خلخال، کوثر و مشکین‌شهر حضور دارد.

وی با اشاره به اقدامات حمایتی انجام‌گرفته در استان اردبیل به‌منظور محرومیت‌زدایی، افزود: ارائه کمک ۱۰۰میلیارد تومانی برای اجرای سد عمارت، از جمله اقدامات بنیاد مستضعفان است که در کمک به آب‌رسانی منطقه موثر خواهد بود.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ادامه داد: ۲۰۰میلیارد تومان هم برای روسازی پروژه راه‌آهن اردبیل – میانه از سوی بنیاد مستضعفان تخصیص یافت که پیشرفت این پروژه مطلوب بوده و در صورت تکمیل بخش زیرسازی آن، می‌توانیم با امکانات مطلوب بنیاد به ادامه روند تکمیل روسازی این پروژه کمک کنیم.

فتاح تصریح کرد: در موضوع مسکن هم با این‌که اقدامات تقویت و هدایت شده، ولی تلاش می‌کنیم تعداد و تعهد را در استان اردبیل افزایش دهیم.