افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای مهدی آباد رشتخوار خراسان رضوی

زمین چمن مصنوعی روستای مهدی آباد رشتخوار همزمان با هفتمین روز از هفته دفاع مقدس با حضور جمعی از مسئولان محلی افتتاح شد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رشتخوار، پروژه زمین چمن مصنوعی روستای مهدی آباد روز گذشته با حضور حسین باهوش فرماندار رشتخوار، امام جمعه شهرستان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، فرماندهان […]

زمین چمن مصنوعی روستای مهدی آباد رشتخوار همزمان با هفتمین روز از هفته دفاع مقدس با حضور جمعی از مسئولان محلی افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رشتخوار، پروژه زمین چمن مصنوعی روستای مهدی آباد روز گذشته با حضور حسین باهوش فرماندار رشتخوار، امام جمعه شهرستان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، فرماندهان نظامی و انتظامی، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین و مردم افتتاح و بهره برداری شد.
گفتنی است این پروژه با اعتبارات و مشارکت دهیاری و شورای اسلامی مهدی آباد و بنیاد علوی احداث شده که امور زیرساختی آن اعم از واگذاری و تسطیح زمین، جدول کاری، بتن ریزی، دیوار کشی، فنس کشی، تامین روشنایی و احداث سکو و سایبان با اعتبارات دهیاری و تخصیص چمن با کمک بنیاد علوی صورت گرفت است.
این پروژه جمعا با اعتباری بالغ بر ۱٫۳ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده که از این مقدار ۱ میلیارد تومان سهم دهیاری و ۳۰۰ میلیون تومان سهم بنیاد بوده است.