فرماندار مرکز استان در جلسه تودیع معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان ساری:

تقویت روحیه خدمت به مردم به عنوان یکی از اصول مهم تعلیم و تربیت دینی معرفی شده است

فرماندار شهرستان ساری با با تاکید بر اینکه احساس مسئولیت و دغدغه در مقابل مردم از ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی و مردم‌سالاری دینی است تصریح کرد: ایجاد و تقویت روحیه خدمت به مردم به عنوان یکی از اصول مهم تعلیم و تربیت دینی معرفی شده است. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، صبح امروز و با حضور نوبخت فرماندار مرکز استان، روح الله ناصحی معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان ساری تودیع شد.

فرماندار شهرستان ساری در این جلسه ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ارتحال عالم گرانقدر علامه مصباح یزدی با بیان اینکه مسئولیتها در نظام اسلامی یک امانت ویژه در جهت خدمتگزاری به مردم و قبول مسئولیت، عرصه مواخذه الهی است گفت: با گفتمان امید و تحول سازی، در جهت توسعه و رفاه مردم و آرمانهای انقلاب اسلامی گام برمی داریم و همه ما موظف هستیم که با تمام توان و تلاش شبانه روزی در جهت خدمت صادقانه به مردم حرکت کنیم و در پایان خدمتمان نیز این امانت را شایسته به صاحبش برگردانیم.

وی با تاکید بر اینکه احساس مسئولیت و دغدغه در مقابل مردم از ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی و مردم‌سالاری دینی است تصریح کرد: ایجاد و تقویت روحیه خدمت به مردم به عنوان یکی از اصول مهم تعلیم و تربیت دینی معرفی شده است. در جامعه اسلامی، همه افراد در واقع اعضای یک پیکرند، از این رو، افراد باید در جهت رفع نیازمندی های یکدیگر بکوشند.

گفتنی است نوبخت فرماندار مرکز استان مازندران با اهداء لوح سپاسی ضمن تقدیر از ناصحی در حکمی تمشیت امور معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری مرکز استان را با حفظ سمت به کاظم‌نژاد معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان ساری سپرد.