استقبال از زائران رضوی در موکب الرضا(ع) شهرداری سمنان

شهردار سمنان با تاکید بر خدمت بی منت به زائران و مسافران ، از فعالیت موکب الرضا(ع) شهرداری سمنان تا پایان ماه صفر خبر داد .

به گزارش‌مدیریت‌ارتباطات وامور بین الملل شهرداری سمنان،سید علی مرتضی نژاد شهردار سمنان در گفتگو با خبرنگار ایمنا و در حاشیه بازدید از فعالیت موکب الرضا(ع) شهرداری سمنان گفت : شهر سمنان در مسیر مشهد و حرم امام رضا (ع) قرارداشته و سالانه بیش از ۱۵ میلیون مسافر از این محور تردد می کنند . امسال نیز با توجه به برگزاری آیین اربعین حسینی ، در مسیر بازگشت زائران خدمات ارزنده ای پیش بینی شده و تاکنون به مرحله اجرا درآمده است .وی با اشاره به وجود کمپ زائر شهرداری با ظرفیت ۱۳۸ سکوی استراحت و خدمات رفاهی در ورودی غربی شهر گفت : در زمان برگشت مسافران اربعین ، کمپ زائر میزبان حدود ۲۰۰۰ نفر از هموطنان بوده که این ظرفیت جدا از اقامت های شبانه مسافران در دیگر اقامتگاه های روباز شهرداری است .

مرتضی نژاد ادامه داد : در اربعین امسال ۴۰ نفر از نیروهای شهرداری در قالب موکب الرضا(ع) شهرداری سمنان در شهر کربلا خدمت رسانی به زائران را انجام داده و علاوه بر آن یک موکب هم در ورودی غربی شهر خدمات رسانی به مسافران اربعین و زائران امام هشتم را انجام می دهند .

شهردار سمنان با بیان اینکه شهرداری تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به زائران و مسافران به کار گرفته است، یادآور شد فعالیت موکب الرضا(ع) شهرداری سمنان به منظور استقبال از زائران امام رضا (ع) تا پایان ماه صفر ادامه دارد .