استاندار ایلام:

از مهم ترین شعارهای این دولت، مردمداری و توجه به خواسته‌ها و مشکلات مردمی است

استاندار ایلام در دیدار چهره به چهره با جمعی از شهروندان ایلامی: از مهم ترین شعارهای این دولت، مردمداری و توجه به خواسته‌ها و مشکلات مردمی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز یکشنبه یکم آبان ماه در دیدار با جمعی از شهروندان ایلامی، گفت: عمده مشکلات مردم که در این دیدار مطرح شد مساعدت مالی، دارو درمان، دریافت تسهیلات و اشتغال بود.
وی در ادامه گفت: مدیران تعامل هم جانبه خود را در این برنامه نشان دادند و در راستای رفع مشکلات مردم اهتمام داشتند که از همه آنان قدردانی می کنم.
استاندار ایلام در ادامه از برگزاری نشست و دیدارهای مردمی بصورت ماهانه خبر داد و گفت: از مهم ترین شعارهای این دولت، مردمداری و توجه به خواسته‌ها و مشکلات مردمی است که در استان نیز مورد توجه قرار گرفته است.
وی افزود: علاوه بر دیدار های عمومی ماهانه با اقشار مختلف مردم، در طول هفته نیز بصورت موردی به خواسته‌های مردمی پاسخ داده می شود و مشکلات آنان برطرف می گردد.
دکتر بهرام نیا با عنوان این مطلب که دیدار های چهره به چهره مقامات ارشد استانی با مردم برای تحقق سیاست مردم داری دولت در صدر این برنامه ها قرار گرفته است، اضافه کرد: خوشبختانه این مهم در استان ایلام بخوبی محسوس است.
گفتنی است در این دیدار دکتر بهرام نیا استاندار ایلام به فراخور درخواست‌ ها و مشکلات مطرح شده از سوی قشر های مختلف مردم در این دیدار، دستورات لازم و سریعی را برای پیگیری و رفع مطالبات آن ها به دستگاه‌ها و متولیان مربوطه صادر کرد.
استاندار ایلام در این دیدار که بیش از دو ساعت به طول انجامید بصورت مستقیم بی واسطه با اقشار مختلف مردم دیدار کرد و دستورات لازم را برای رفع مشکلات و خواسته های مردم صادر نمود.
در این برنامه علاوه بر استاندار، معاونین اقتصادی و عمرانی استاندار و جمعی از مدیران کل نیز حضور داشتند و پاسخگوی مشکلات و مسایل مردم استان بودند.
| یکشنبه ۱ آبان