دو ویژه برنامه فرهنگی در هفته پایانی سال در اصفهان برگزار می‌شود

از دورهمی علاقمندان نجوم تا «شبی با قهرمانان»

همزمان با آخرین هفته از اسفندماه و در آستانه سال نو دو ویژه برنامه «شبی با قهرمانان» و «از فضای ونیز تا زمان گالیله» از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش شهرداران، به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، در روزهای پایانی زمستان و در آستانه سال ۱۴۰۲ مرکز نجوم ادیب وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، نشست دویست و سوم باشگاه نجوم اصفهان را با عنوان «از فضای ونیز تا زمان گالیله» برگزار می‌کند.

این نشست روز چهارشنبه ۲۴ اسفندماه ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه همراه با دورهمی پایان سال دانش آموختگان نجوم ادیب از دوران قدیم تا امروز در این مرکز واقع در خیابان سعادت آباد،‌ جنب مجموعه ورزشی امین، سالن میرزاخانی شهر علم برگزار می‌شود. «عمران مرادی» مدرس و عضو شورای علمی مرکز نجوم ادیب سخنرانی در این نشست را برعهده دارد.

«شبی با قهرمانان ۲» برنامه دیگری است که با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ویژه افتخارآفرینان ورزش اصفهان در سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. این برنامه روز چهارشنبه ۲۴ اسفندماه ساعت ۱۸ در سالن همایش هتل پیروزی واقع در خیابان چهارباغ پایین میزبان علاقمندان است.