استاندار ایلام:

از تمامی ظرفیت بانک‌های ایلام برای حمایت از تولید و اشتغال استفاده شود

استاندار ایلام در نشست شورای هماهنگی بانک‌های استان: باید آثار تسهیلات ارائه شده بانک ها را در میزان خدمات و اشتغال ایجاد شده در واحد‌های تولیدی مشاهده کرد/بانک ها در ارائه تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسهیل ایجاد کنند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا، استاندار ایلام پیش از ظهر امروز شنبه ۱۶ مهرماه در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان با تقدیر از تلاش بانک ها در خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی علیه‌السلام گفت: بانک ها با برپایی موکب ها و خدمت رسانی به زوار حسینی علیه‌السلام جلوه های زیبایی را به یادگار گذاشتند.
رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان در ادامه با اشاره به منابع داخلی بانک ها اظهار داشت: بانک‌ها باید ظرفیت‌های خود برای حمایت تولید و اشتغال را به کار گیرند و ضروری است در این راستا سهم هر بانک مشخص شود.
دکتر بهرام نیا بصورت همزمان خواستار نظارت بر تسهیلات ارائه شده به واحدهای تولیدی شد و تأکید کرد: باید مشخص گردد در مقابل تسهیلات ارائه شده چه خدمات و اشتغالی در واحد‌های تولیدی و اشتغال ایجاد شده است.
استاندار ایلام همچنین با تاکید بر ضرورت پیگیری و تسریع در بانک ها برای پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری گفت: در این راستا بانک‌ها تضامین لازم را دریافت و از سخت‌گیری پرهیز کنند.