امام جمعه ایلام:

اربعین امسال باشکوه و بدون هیچ مشکل خاصی برگزار شد

قدردانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام از استاندار و رئیس ستاد اربعین استان و اعضای ستاد

امام جمعه ایلام: اربعین امسال باشکوه و بدون هیچ مشکل خاصی برگزار شد و در این راستا از رییس ستاد اربعین که میدانی پای بودند تشکر و قدردانی می کنم.
| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام روز سه‌شنبه ۱۹ مهر در همایش تجلیل از خادمان اربعین حسینی علیه‌السلام با اشاره به اینکه رویکرد فرهنگی در اربعین امسال مورد توجه قرار گرفت، اظهار داشت: در این زمینه از فراجا، مرزبانی و سپاه و استاندار و تمامی اعضای ستاد اربعین استان قدردانی می کنم.
وی در ادامه گفت: برای برگزاری کنگره اربعین امسال توسعه راه‌ها بسیار چشمگیر و قابل تقدیر بود که از رییس ستاد اربعین استان مدیران استان قدردانی می کنم.
امام جمعه ایلام در ادامه با عنوان این مطلب که مدیریت سامانه حمل و نقل در اربعین بسیار مهم بود، اضافه کرد: این مهم در انتقال زوار به مبدا تسهیل ایجاد نمود به نحوی که آنها با هیچ مشکلی مواجه نشدند که این نتیجه تلاش ها متولیان امر در استان بود.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در مدیریت آب، برق و یخ در اربعین برای خدمت رسانی به زوار، گفت: مدیریت تامین آب و برق در اربعین امسال بسیار خوب و منسجم بود.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به بازدید معاون اول رییس جمهور، وزیر کشور، دیگر وزرا و مسولان نظامی و انتظامی و مرزبانی کشوری از مرز مهران، گفت: وزیر کشور امسال پنج بار از مرز مهران بازدید کردند که جای تشکر و قدردانی دارد.
وی ادامه داد: در اربعین امسال رییس ستاد اربعین استان و همه ادارات و دستگاه پای کار بودند و حضور میدانی استاندار، معاونین و مدیران دستگاه های اجرایی معین محسوس بود و نیروی انتظامی، سپاه، ارتش و دستگاه های امنیتی بیشتر تلاش کردند.
وی افزود: اربعین امسال باشکوه و بدون هیچ مشکل خاصی برگزار شد که از رییس ستاد اربعین که میدانی پای بودند تشکر و قدردانی می کنم.
دکتر کریمی تبار با اشاره به افزایش میزان بودجه اربعین در مقایسه با سنوات قبل، گفت: به دلیل افزایش بودجه اربعین از استاندار ایلام و نمایندگان استان قدردانی می کنم.