ادامه ورود تجهیزات ترافیکی به شهرداری اهواز

سومین محموله تجهیزات ترافیکی خریداری شده تحویل معاونت حمل و نقل شهرداری اهواز شد.

به گزارش شهرداران، به نقل از امور ارتباطات حمل و نقل و ترافیک، صبح امروز ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ ، سلیمانی معاون حمل و نقل و ترافیک از ورود بخش دیگری از تجهیزات جدید ترافیکی خبر داد.

معاون حمل و نقل و ترافیک با اشاره به تاکید شهردار اهواز مبنی بر ارتقای ایمنی و کاهش تصادفات خاطر نشان کرد: بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال وسایل و تجهیزات ترافیکی برای افزایش سطح ایمنی معابر خریداری شده که امروز شاهد ورود بخش دیگری از این تجهیزات هستیم.

سلیمانی با بیان اینکه حدود ۱۶۰۰ استوانه ترافیکی پلی اورنان حلزونی، ۱۵۵۰ سرعتگیر لاستیکی، ۸۰۰۰ چشم گربه ای یک طرفه، ۸۰۰۰ چشم گربه ای دو طرفه، ۸۰ بشکه ایمنی ضربه گیر برای محافظت و ایمنی خودروها در پل ها و تقاطع ها، ۲۴ ضربه گیر، ۴۴۰۰ پایه تابلو قوطی، ۳۲۰۰ تابلو حاشیه نما، ۱۲۰۰ تابلو بال کبوتری، ۹۶۰ گل میخ سولار یک طرفه و دو طرفه، ۴۸ پایه چراغ چشمک زن و ۴۸ چشمک زن سولار دو خانه بخشی از تجهزاتی است که پیش تر به حوزه معاونت شهرداری اهواز رسیده و در سطح مناطق هشتگانه نصب شده است، افزود: امروز نیز ۳۲۰۰ پایه تابلوهای انتظامی ۶ سانتی متری گالوانیزه ۳ متری، ۶۰۰ صفحه تابلوهای عمودی بازدارنده و حکم کننده انتظامی دایره ای و همچمین ۶۰۰ صفحه تابلو عمودی خطر استاندارد به شکل مثلث تحویل داده شد.

وی عنوان کرد: نصب و تعویض تابلوهای فرسوده راهنمایی از سال گذشته در سطح معابر اهواز سرعت بیشتری به خود گرفته که ورود تجهیزات ترافیکی جدید زمینه ساز ایمنی معابر خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترفیک شهرداری اهواز با اشاره به برنامه ریزی برای استاندارد سازی و ایمن سازی معابر سطح شهر بوسیله تجهیزات ترافیکی و نصب تابلوهای راهنمایی ابراز امیدواری کرد که با نصب تجهیزات و علائم ترافیکی و رعایت قوانین و مقررات از سوی شهروندان شاهد کاهش تصادفات در اهواز باشیم.