• تاریخ : جمعه - ۳۱ - فروردین - ۱۴۰۳
  • ساعت :

    اخذ مطالبات حوزه شهرسازی نهایی می شود

    در ادامه بررسی اخذ مطالبات حوزه شهرسازی که در قالب لایحه از سوی شهردار تهران به صحن ارسال شده بود، سخنگوی شورای شهر از نهایی شدن این موضوع در جلسه روز یکشنبه شورا خبر داد.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای شهر تهران؛ علیرضا نادعلی عضو و سخنگوی شورای شهر تهران در تشریح دستور کار یکصدو سومین صحن شورا اعلام کرد: فردا (یکشنبه ۱۵ آبانماه ۱۴۰۱) صحن علنی با ۱۷ دستور جلسه آغاز به کار خواهد کرد که دستور نخست به ادامه بررسی لایحه “اصلاح مصوبه نحوه اخذ مطالبات شهرسازی شهرداری تهران” اختصاص دارد که بخشی از آن در جلسه پیشین شورا مورد بحث اعضا قرار گرفت و تصمیم نهایی در این موضوع اتخاذ خواهد شد.

    وی ادامه بررسی طرح ” اصلاحیه مصوبه ساماندهی فرآیند حمایت از ناشران،موزعین و کتابفروشان” را بعنوان دستور دوم صحن برشمرد و گفت: در این راستا مقرر شده تا دو کمیسیون فرهنگی واجتماعی – شهرسازی و معماری در این خصوص گزارش مشترک را در صحن قرائت کنند.

    سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به تصمیمات اخیر اتخاذ شده در جلسه کمیسیون نامگذاری  و تغییر نام معابر اظهار داشت: مقرر شده تا در جلسه روز یکشنبه شورای شهر تهران “پانزدهمین صورتجلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران” مورد بررسی اعضا قرار گرفته و موارد آن به تصویب صحن برسد.

    نادعلی در تشریح دستور جلسه  چهارم تا شانردهم  شورا نیز اظهار کرد: با توجه به ضرورت تعیین تکلیف باغات شهر تهران در این جلسه ۱۴ دستور به موضوع باغات تعلق یافته است که طبق برنامه مدون صحن مقرر شده تا ۲۳ پرونده پلاک ثبتی مورد بررسی قرار گیرد.

    نوشته های مشابه

    رویش ۶۰ هزار پیاز گل لاله
    فروردین 29, 1403

    رویش ۶۰ هزار پیاز گل لاله

    فضای سبز منطقه یک

    ادارات، مانع اجرای رأی کمیسیونهای  شورای شهر یزد
    فروردین 29, 1403

    ادارات، مانع اجرای رأی کمیسیونهای شورای شهر یزد

    به گزارش شهرداران رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: قانون در همه فعالیت‌ها باید فصل‌الخطاب باشد لذا از همه ارگانها و ادارات استان درخواست داریم تا مانع اجرای رای کمیسیونهای  این شورا نشده و قانون در همه اقدامات در نظر گرفته شود. عزیزالله سیفی، روز چهارشنبه در یکصد و نودمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر […]

    جهش تولید محیط زیست محور
    فروردین 29, 1403

    جهش تولید محیط زیست محور

    در نخستین جلسه شورای مدیران اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار سال ١٤٠٣ مطرح شد؛

    کاهش تعداد معتادین متجاهر در سطح شهر
    فروردین 29, 1403

    کاهش تعداد معتادین متجاهر در سطح شهر

    مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران خبر داد

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    برو بالا