رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي چهارمحال و بختياري گفت

اخذ مجوز ماده ۲۳ برای اجرای دو طرح در چهارمحال و بختیاری

علی شهریارپور اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده در سطح ملی طرح‌های بهسازی محور حاشیه زاینده رود از سامان تا قراقوش و بهسازی محور باباحیدر به چلگرد مجوز ماده ۲۳ قانون الحاق(۲) را اخذ کردند که با صدور مجوز ماده ۲۳، این طرح‌ها در قانون بودجه سال‌جاری ردیف اعتباری گرفته‌اند. رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی […]

علی شهریارپور اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده در سطح ملی طرح‌های بهسازی محور حاشیه زاینده رود از سامان تا قراقوش و بهسازی محور باباحیدر به چلگرد مجوز ماده ۲۳ قانون الحاق(۲) را اخذ کردند که با صدور مجوز ماده ۲۳، این طرح‌ها در قانون بودجه سال‌جاری ردیف اعتباری گرفته‌اند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری افزود: این طرح‌ها که از طرح‌های مهم و دارای اولویت چهارمحال و بختیاری است و نقش قابل‌توجهی در توسعه گردشگری و رونق شاخص‌های اقتصادی منطقه خواهند داشت.

وی یادآور شد: اجرای این طرح‌ها مدت‌ها منتظر اخذ مجوز ماده ۲۳ قانون الحاق (۲) بوده‌اند که با پیگیری‌های مستمر و نتیجه‌بخش مسئولان چهارمحال و بختیاری به‌ویژه استاندار و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در اواخر سال گذشته این مجوز صادر و سپس در قانون بودجه امسال برای آن‌ها ردیف اعتباری منظور شد.

شهریارپور خاطرنشان کرد: با تخصیص اعتبارات مصوب، عملیات اجرایی طرح‌های بهسازی محور حاشیه زاینده رود از سامان تا قراقوش و بهسازی محور باباحیدر به چلگرد شروع خواهد شد.