به همت شهرداری منطقه 4بندرعباس؛

اختتامیه جشنواره ورزشی “سفیران انقلاب” برگزار شد.

به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی و به همت شهرداری منطقه 4 بندرعباس و با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری بندرعباس،اداره کل ورزش و جوانان استان،سپاه ناحیه بندرعباس و پایگاه بسیج شهید رایکا یک دوره مسابقات ورزشی با نام "سفیران انقلاب" بین محلات شهر بندرعباس برگزار شد.

به گزارش شهرداران، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ بندرعباس ؛مدیر منطقه ۴ شهرداری بندرعباس در آیین اختتامیه این جشنواره که در سالن ورزشی سرخ آبی پوشان دوهزار برگزار شد با اشاره به اهمیت توسعه ورزش در محلات خصوصا محلات کمتر برخوردار گفت : ورزش محلات سکوی پرش و نقطه آغاز فعالیت بسیاری از قهرمانان و پهلوانان است که باید به آن اهمیت داد و آن را احیا کرد.
امید آرمات تاکید کرد: ورزش محلات به موازات ورزش مدارس بیشترین سهم را در توسعه و گسترش ورزش قهرمانی دارد از این رو شهرداری منطقه ۴ بندرعباس توجه ویژه ای به گسترش و توسعه ورزش محلات دارد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری جشنواره ورزشی “سفیران انقلاب” ادامه داد:این جشنواره ورزشی به مناسبت سالگرد چهل و چهارمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی و همزمان با دهه مبارک فجر در ۱۰ رشته ورزشی شامل فوتسال،والیبال،تنیس روی میز،طناب کشی،تیر اندازی، ps4 و…. در ۱۰ محله بندرعباس برگزار شد.
مدیر منطقه ۴ شهرداری بندرعباس با بیان اینکه بیشترین تعداد شرکت کنندگان در این مسابقات از بین جوانان دهه هشتادی بوده است افزود: این مسابقات در محلات با همکاری و هماهنگی پایگاه های بسیج محلات و مساجد برگزارشد.
امید آرمات تعداد شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات را ۸۹۰ نفر اعلام کرد و گفت : از بین این تعداد شرکت کننده به ۱۴۰ نفر مقام برتر در فینال جوایزی اهدا شد.
لازم به ذکر است ؛ مسابقات “سفیران انقلاب ” از ۱۵ بهمن ماه آغاز و در ۱۴ اسفند ماه سال جاری به کار خود پایان داد.