مسئول دبیرخانه پهلوانی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان خبر داد:

اجرای رویداد زورخانه‌گردی در ماه رمضان با عنوان هم‌گود

مسئول دبیرخانه پهلوانی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از برپایی آیین نکوداشت کهن زورخانه گردی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش شهرداران، به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، محسن رویگری در این باره توضیح داد: در فرهنگ مردم قدیم اصفهان زورخانه‌ها یکی از مراکز تجمع شهروندان برای انجام ورزش‌های باستانی، پرداختن به امور مذهبی، تمرین جوانمردی و انجام کمک‌های خیرخواهانه بوده است که به همین منظور همزمان با سال جدید و تقارن آن با ماه مبارک رمضان، آیین نکوداشت کهن زورخانه گردی در مناطق ۱۵گانه شهر اصفهان برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه این برنامه با عنوان هم‌گود از پنجم تا پایان فروردین ماه در پانزده زورخانه برگزار می‌شود، افزود: این برنامه از ساعت ۲۱ میزبان علاقمندان است.

مسئول دبیرخانه پهلوانی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه عموم مردم می‌توانند در آیین زورخانه‌گردی حضور یابند، تصریح کرد: این آیین حتی جنبه گردشگری نیز دارد و در ایام نوروز گردشگران می‌توانند به صورت آزاد در زورخانه‌ها حضور یابند.

به گفته رویگری، این برنامه در روزهای ۶ فروردین در زورخانه آهن محله لنبان، ۷ فروردین در زورخانه شهید رضایی محله کوجان، ۸ فروردین در زورخانه مولا علی (ع) واقع در خیابان کمال، ۹ فروردین در زورخانه شهدای دستگرد، دهم فروردین در زورخانه گورت، ۱۴ فروردین در زورخانه ذوالفقار رهنان، ۱۶ فروردین در زورخانه فتوت خوراسگان، ۱۹ فروردین در زورخانه المهدی کهندژ، ۲۱ فروردین در زورخانه علی قلی آقا، ۲۶ فروردین در زورخانه صاحب الزمان (عج) واقع در پل تمدن، ۲۷ فروردین در زورخانه بوتراب محمودآباد، ۲۸ فروردین در زورخانه شهدای دهنو و ۳۰ فروردین در زورخانه کارگران برگزار می‌شود.