مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خبر داد:

اجرای بیش از ۱۲ هزار عملیات در سال ۱۴۰۱

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از اجرای بیش از ۱۲ هزار عملیات آتش‌سوزی، امداد و نجات در سال 1401 خبر داد.

به گزارش شهرداران، به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، ابراهیم مطلبی درباره عملکرد این سازمان در سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: سال گذشته ۶۴۰ هزار و ۱۰۵ تماس با سامانه ۱۲۵ برقرار شد و در مجموع ۱۲ هزار و ۷۵۴ عملیات آتش‌سوزی، امداد و نجات به انجام رسید.

او با اعلام اینکه در سال گذشته بالغ بر ۲ هزار و ۲۶۸ مورد خدمات ایمنی به شهروندان اصفهانی ارائه شده است، افزود: ۳ هزار و ۷۸ دستگاه اطفائیه در سطح شهر مستقر و ۴ هزار و ۵۷۱ گشت ایمنی انجام شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: سال گذشته ۴ هزار و ۹۶۰ نفر از حوادث نجات یافتند و ۵ هزار و ۲۵۰ حادثه و ۵ هزار و ۲۳۶ حریق توسط آتش‌نشانان پوشش ایمنی داده شد.

او با بیان اینکه سازمان آتش‌نشانی بر اساس وظیفه ذاتی خود هنگام بروز حادثه باید بهترین خدمات را در کمترین زمان ارائه دهد، ادامه داد: سازمان‌های آتش‌نشانی در تمام نقاط جهان پیشرفت‌هایی داشته‌اند، لذا سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان نیز باید همراه با تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین جهان پیش برود و این یک اصل در ارائه بهترین خدمات به شهروندان است.