نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

اتمام طرح‌های ناتمام منطقه ۵ قم در دستور کار قرار دارد

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی درباره ناتمام ماندن تعدادی از طرح‌های منطقه 5 قم گفت: برخی اختلافات سبب کند شدن این طرح‌ها شده که با پیگیری‌های لازم درخواست مجوز از مسئولین مربوطه اتخاذشده است.

به گزارش شهرداران، احمد امیرآبادی به همراه مدیر و مسئولین منطقه ۵ شهرداری قم از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی این منطقه بازدید کرد.

وی درباره ناتمام ماندن تعدادی از این طرح‌ها گفت: برخی اختلافات سبب کند شدن این طرح‌ها شده که با پیگیری‌های لازم درخواست مجوز از مسئولین مربوطه اتخاذشده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: شهرک صاحب‌الزمان (عج) باتوجه به شرایط موجود می‌تواند به سمت و سویی برود که جزء محدوده شهر قم قرار گیرد، اما محله اسماعیل‌آباد باتوجه به سروسامان نگرفتن آن نیازمند تفکیک و انتقال به خارج محدوده را دارد.

وی با اشاره به وجود بازار مبل و صنعت چوب در این منطقه گفت: پیشرفت چشمگیر و ساخت‌وسازهای تجاری در این منطقه سبب رونق این صنعت شده که حمایت مسئولین می‌تواند سبب پیشرفت اقتصادی در شهر قم باشد.

امیرآبادی در ادامه با اشاره به مشکلات پروژه شهید سلیمانی گفت: پس از بازدید از این پروژه و پیگیری‌های لازم مقرر شد که ۳۰ درصد سهم این پروژه از بانک ملی و ۳۰ درصد دیگر به مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان از سوی شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل‌ونقل کشور تأمین و طی هفته جاری به پیمانکار پرداخت شود.