آمادگی ستاد مدیریت بحران شهرستان اشکذر در برابر مخاطرات فصل سرما

در نشستی با حضور روح الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر، محمدعلی ملک‌زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد و اعضای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان اشکذر بر آمادگی کامل همه دستگاه‌ها در برابر مخاطرات فصل سرما تأکید شد.

به گزارش روابط عمومی فرماندار شهرستان اشکذر، صبح امروز شنبه ۲۳ مهرماه نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان اشکذر با حضور فرماندار شهرستان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد و رؤسا و مدیران دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

براساس این گزارش آسیب‌شناسی مانور لحظه صفر که به همت جمعیت هلال احمر شهرستان و همزمان با روز جهانی کاهش خطر بلایا برگزار شده بود و همچنین قدردانی از عوامل برگزاری این مانور، اولین دستورکار این نشست بود.

در ادامه این نشست با ارائه گزارشی از سوی منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پیرامون  اقدامات پیشگیرانه و برآورد میزان خسارات ناشی از سیل اخیر، درخصوص نیازمندی‌ها و ضروریات آمادگی در برابر سیل‌های احتمالی آینده بحث و تبادل‌نظر شد.

همچنین با توجه به آغاز فصل سرما  و احتمال مخاطرات طبیعی بر ضرورت انجام اقدامات پیشگیرانه و مدیریت و کنترل مخاطرات این فصل تأکید شد.

گفتنی است در پایان این مراسم به اهدای لوح سپاس از سوی فرماندار شهرستان اشکذر، از زحمات و تلاش‌های مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد قدردانی به عمل آمد.​​​​​​​