آمادگی سازمان فناوری شهرداری تبریز به دریافت ایده‌های دانش‌محور

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز از آمادگی برای دریافت طرح های فناوری و ایده های دانش محور پژوهشگران و نوآوران خبر داد.

به گزارش شهریار، محمدرضا کاظمی در خصوص برگزاری دهمین نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۲، گفت: بسترسازی برای تکمیل چرخه فناوری، شناسایی و معرفی نوآوری‌ها و اختراعات فناورانه، طرح‌ها و ایده‌های دانش‌محور، معرفی توانمندی‌های پژوهشی و فناوری و بسترسازی برای کاربردی کردن آن‌ها از امروز در محل نمایشگاه بین المللی برگزار شد.
وی افزود: از اهداف این نمایشگاه می‌توان به ایجاد امکان ارتباط بین دانشگاهیان و فناوران با بخش‌های مختلف اقتصادی و اجرایی، ایجاد فضای مناسب کسب‌وکار برای نخبگان علمی و شکل‌گیری شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از این قبیل شرکت ها و جذب سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری دانش‌بنیان اشاره کرد.
کاظمی گفت: شهرداری تبریز در قالب معرفی پروژه های موفق و اعلام نیازمندی های شهرداری در حوزه فناوری، با حضور کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر، معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز و سازمان های آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، قطار شهری تبریز و حومه، شرکت اتوبوسرانی، مدیریت پسماند، مدیریت حمل و نقل بار، عمران و بازآفرینی فضاهای شهری در این دوره از نمایشگاه حضور فعال دارد.
مدیرعامل سازمان فناوری خاطرنشان کرد: سازمان فناوری شهرداری تبریز از طریق وب سایت smart.tabriz.ir آماده دریافت پروژه ها و طرح های فناورانه و نوآورانه در راستای حمایت از پژوهشگران و ایده های شرکت های دانش بنیان است.
کاظمی گفت: نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی با سابقه ۹ سال برگزاری و اندوختن تجربیات ارزنده، فرصت مغتنمی برای شرکت‌های دانش بنیان است که با شرکت در این نمایشگاه و ارایه توانمندی‌های خود با صاحبان سرمایه به گفتگو بنشینند و در مورد تجاری‌سازی محصولات خود به مذاکره بپردازند.