در کتالم و سادات شهر ادامه دارد

آماده سازی زمین فوتبال باسرعت و جدیت

به همت احمد خوش قلب شهردار ساعی و پرتوان و شورای اسلامی کتالم و سادات شهر و به منظور ایجاد زمینه مناسب برای فعالیت ورزشی جوانان و ورزشکاران ، عملیات ترمیم اساسی و مناسب سازی و بهسازی زمین فوتبال شهرداری ( زنده یاد نورالدین نیاستی) واقع در کتالم در حال انجام می باشد.

به گزارش شهرداران، به همت احمد خوش قلب شهردار ساعی و پرتوان و شورای اسلامی کتالم و سادات شهر و به منظور ایجاد زمینه مناسب برای فعالیت ورزشی جوانان و ورزشکاران ، عملیات ترمیم اساسی و مناسب سازی و بهسازی زمین فوتبال شهرداری ( زنده یاد نورالدین نیاستی) واقع در کتالم در حال انجام می باشد.

‌مهندس احمد خوش قلب شهردار کتالم و سادات شهر بیان نمود: ورزش یکی از مهم‌ترین عوامل موثر برای بهبود سلامت روح و جسم بوده و همواره از آن به عنوان عاملی بازدارنده در خصوص آسیب‌های اجتماعی یاد می‌شود که می‌تواند شهری سالم، با نشاط و عاری از بزه اجتماعی به ارمغان آورد. و شهرداری‌ها نقش ممتازی در ارائه خدمات اجتماعی از جمله ورزش برای شهروندان دارند.

احمد خوش قلب با بیان اینکه شهرداری کتالم و ساداتشهر برای موضوع ورزش اهمیت ویژه ای قائل است، اظهار کرد:
در شهرهای دوستدار ورزش، شهرداری‌ها نقش اول را ایفا می‌کنند و در این رابطه شهرداری کتالم و سادات شهر سرمایه گذاری ویژه ای در این زمینه انجام داده است.

وی، توسعه ورزش را حق شهروندان دانست و گفت: هدف ما فراهم‌سازی زمینه فعالیت گسترده خانواده‌ها در ورزش شهروندی است .