شهرداری تبریز در منطقه ۷

آغاز نخستین قرار خدمت از چهارمین دور قرارهای خدمت

نخستین قرار خدمت از دور چهارم قرارهای خدمت شهرداری تبریز با حضور شهردار تبریز و معاونان ستادی، عضو شورای شهر و شهردار و مدیران منطقه 7 در این منطقه آغاز شد.

به گزارش شهرداران، نخستین جلسه از دور چهارم قرارهای خدمت شهرداری تبریز با شیوه ای متفاوت و لحاظ برنامه هایی جدید امروز با حضور یعقوب هوشیار شهردار تبریز و معاونان و مدیران وی، حکیمه غفوری عضو شورای اسلامی شهر، شهردار و مدیران منطقه ۷ در این منطقه برگزار می شود.

در چهارمین دور از قرار خدمت های شهرداری، از دو مدرسه دولتی مناطق دهگانه به همراه اعضای شورای اسلامی شهر بازدید به عمل می آید به طوری شهرداری در برطرف کردن مشکلات جزئی عمرانی مشارکت فعالی داشته باشد. بازدید از مدرسه استثنایی مهر مادری در شهرک اندیشه و مدرسه رازی در شهرک رازی در دستور کار نخستین قرار خدمت از چهارمین دور قرارهای خدمت شهرداری قرار دارد.

دومین بخش از دور چهارم قرار خدمت شهرداری مربوط به بازدید از پروژه های عمرانی در دست احداث منطقه و بررسی آخرین وضعیت طرح ناحیه بندی است. همچنین پیگیری مصوبات ادوار قبلی قرارهای خدمت این منطقه از دیگر دستور جلسات این قرار خدمت است.

سومین بخش از قرار خدمت در این دوره مربوط به بررسی موضوعات راهبردی امسال همچون تدوین پیوست هایی اعم از فرهنگی، سرمایه گذاری و زیباسازی و تدوین شناسنامه نخبگان در منطقه است.

دیدار شهردار تبریز با تعدادی از شهروندان ساکن در منطقه ۷، بخش پایانی نخستین قرار خدمت امروز شهرداری تبریز است.

پیش از این، ۳۰ جلسه طی برگزاری سه دوره قرار خدمت در شهرداری تبریز با هدف احصاء مشکلات و بررسی موانع و مشکلات موجود در مناطق دهگانه برپا شده است.