آغاز سنگفرش مسیر سواره‌رو در کوی سجادیه شمالی خیابان آزادی تبریز

شهردار منطقه ۳ تبریز از آغاز عملیات سنگفرش مسیر سواره‌رو کوی سجادیه شمالی در خیابان آزادی خبر داد و گفت: عملیات نوسازی مسیر سواره و پیاده‌رو این کوی به طول ۵۰۰ متری، برای تسهیل تردد شهروندان و تبادل بخشی از ترافیک خیابان آزادی به خیابان پاستور اجرا می‌شود.

به گزارش شهریار، اکبر پورخردمند خبر از اتمام عملیات زیرسازی ۱۲۰ متر از طول ۵۰۰ متری کوی سجادیه شمالی در خیابان آزادی داد و گفت: کوی ۸ متری سجادیه به وسعت ۴ هزار مترمربع، توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه همچون خیابان لک‌لر، برای آسایش و آرامش شهروندان ساکن و همچنین جهت روان‌سازی و هدایت مناسب ترافیک خودرویی، به پیاده‌راه سنگفرش تبدیل می‌شود که از دیروز عملیات سنگفرش کردن آن شروع شده است.

پورخردمند افزود: در روزهای گذشته پس از اجرای ۳۰۰ متر جدول‌گذاری برای آب‌رو ضلع‌ شرقی و ۲۷۰ متر ضلع‌ غربی، مسیرهای پیاده‌رو نیز به طول ۲۷۰ متر کفسازی شده است.

وی ادامه داد: بخشی از مسیر سواره‌رو که با بتن زیرسازی شده بود، در حال حاضر با کفپوش‌های بتنی ترافیکی دمبیلی، سنگفرش می‌شود.

شهردار منطقه ۳ گفت: با اتمام عملیات سنگفرش کردن کوی سجادیه شمالی، علاوه بر زیبایی و خوش‌منظر شدن کوی و ایمن‌سازی مسیرهای عابر پیاده در دو طرف و روان شدن ترافیک خودرویی، آب‌های سطحی کوی و کوچه‌های فرعی، به شکل مناسب‌ و اصولی و بهداشتی‌ هدایت خواهد شد.