آغاز تعیین تکلیف ساختمان‌های دارای رأی قطعی تخلفات در قم

مالکان ساختمان و مستحدثات طبق قانون جدید بودجه کشور، برای تعیین تکلیف پرونده‌های کمیسیون ماده 100 تا پایان سال 1400 هرچه سریع‌تر به شهرداری‌های مناطق هشت‌گانه مراجعه کنند.

به گزارش شهرداران، مالکان ساختمان و مستحدثات طبق قانون جدید بودجه کشور، برای تعیین تکلیف پرونده‌های کمیسیون ماده ۱۰۰ تا پایان سال ۱۴۰۰ هرچه سریع‌تر به شهرداری‌های مناطق هشت‌گانه مراجعه کنند.

نظر به بند “ت” تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۲ کل کشور مبنی بر تعیین تکلیف ساختمان‌ها و مستحدثاتی که بدون پروانه و یا مخالف مفاد پروانه در محدوده شهر ساخته‌شده و تا قبل از پایان سال ۱۴۰۰ پرونده آن‌ها در کمیسیون ماده ۱۰۰ قانون شهرداری‌ها منجر به صدور رأی قطعی گردیده است، بدینویسله به اطلاع این مالکان ساختمان‌ها و مستحدثات می‌رساند جهت تعیین تکلیف پرونده خود از تاریخ ۲۶ فروردین‌ماه ظرف مدت ۳۰ روز کاری به واحد اجرای احکام مناطق هشتگانه شهرداری مراجعه نمایند.
لازم به ذکر است ازآنجایی‌که قانون‌گذار آخرین‌مهلت پرداخت عوارض و جریمه و تسویه‌حساب مربوط به این پرونده‌ها را تاریخ ۳۰ آذرماه ۱۴۰۲ اعلام نموده، بدیهی است پس از تاریخ فوق اقدامی از طرف شهرداری میسر نخواهد بود.