آسفالت‌ریزی چهار هزارو ۲۰۰ تنی شهرداری تبریز طی هفته گذشته

در هفته‌ای که گذشت، شهرداری تبریز با توزیع چهار هزار و ۲۰۰ تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در نقاط مختلف شهر، ساماندهی معابر شهر را که یکی از مطالبات جدی شهروندان و از اولویت‌های مدیریت شهری است، تداوم بخشید.

به گزارش شهریار، با وجود آغاز موسم سرما و فصل بارش‌های گاه و بی گاه در منطقه آذربایجان، شهرداری تبریز همچنان توزیع خدمات محله‌ای با انجام آسفالت‌ریزی های متعدد در نقاط مختلف شهر را در دستور کار خود قرار داده است.

آسفالت شهری و مناسب‌سازی مسیرهای تردد، دغدغه‌ای به قدمت شهرنشینی و احداث اولین جاده‌های حمل و نقل در دنیا است که تقریبا در همه جای دنیا اولویت اول مدیریت شهری محسوب می‌شود. مناسب‌سازی مسیر و آسفالت‌ریزی اصولی برای تردد شهروندان بدون کوچکترین ناراحتی و نارضایتی، کمترین مطالبه شهروندان از شهرداری و مدیران آن است.

شهرداری تبریز نیز به همین سبب و در راستای ارج نهادن به خواسته‌های به‌حق شهروندان، با آسفالت‌ریزی‌های گسترده اقدام به بهسازی معابر برای تردد آسان‌تر شهروندان و افزایش رضایتمندی عمومی کرده است.

در این مطلب نگاهی به آمار آسفالت‌ریزی طی هفته گذشته داشته‌ایم و به تفکیک میزان تناژ و نقاط آسفالت‌ریزی در هر منطقه بررسی شده است.

منطقه ۱

طی هفته گذشته شهرداری منطقه ۱ تبریز با توزیع  ۷۰۰ تن آسفالت در سطح معابر این منطقه اقدام به بهسازی و لکه‌گیری کرد. بر همین اساس مسیرهای ملازینال، بیلانکوه، عباسی، گلکار و… در سطح این منطقه آسفالت‌ریزی شدند.

منطقه ۲

شهرداری منطقه ۲ تبریز هم با ۱۰۰ تن آسفالت در این هفته در صدد آماده سازی و بهسازی معابر منطقه خود برآمده است.

در این راستا معابری همچون زعفرانیه و… آسفالت‌ریزی شد.

منطقه ۳

طی هفته گذشته شهرداری منطقه ۳ تبریز نیز با مجموع ۱۵۰ تن آسفالت‌ریزی، معابر این منطقه را برای شهروندان خود مناسب‌سازی کرده است.

منطقه ۴

در این بین شهرداری منطقه ۴ تبریز نیز با دو هزارو ۵۰۰ تن آسفالت گامی در جهت بهبود وضعیت آسفالت معابر خود برداشته است.

آسفالت اساسی زیرگذر حجتی، خیابان پاسداران میدان امام حسین(ع) و کوی معرفت یکه دکان، کوچه شهید لطفی و پورعلی اکبر شهرک نظام پزشکی کوچه شکوفه ۴ و شهید سلیمی خیابان زبردست کوچه سعادت، کوچه های کوی شهید برگی خیابان قدس و… از جمله خیابان‌ها، محل‌ها و معابری است که توسط معاونت‌های فنی عمرانی و خدمات شهری منطقه لکه‌گیری اساسی و آسفالت‌ریزی شده است.

منطقه ۵

طی هفته گذشته شهرداری منطقه ۵ تبریز نیز با آسفالت ریزی ۴۰ تنی در راستای بهسازی معابر خود گام برداشته است.

منطقه ۶

شهرداری منطقه ۶ تبریز طی هفته گذشته با ۱۳۰ تن آسفالت مسیرهای این منطقه را آسفالت ریزی و لکه‌گیری کرده است.

عملیات بهسازی معابر این هفته در محله قراملک کوچه گلخانه و پارک حجاج، پارک قوناخلار باغی، پارک عباس دوران و شهرک امام خمینی (ره) به صورت آسفالت‌ریزی اساسی و لکه‌گیری انجام پذیرفت.

منطقه ۷

شهرداری منطقه ۷ تبریز نیز آسفالت ریزی ۸۵ تنی را طی هفته گذشته در دستور کار خود قرار داد.

آسفالت اساسی در مسیرهای کوچه درخشان کوی سوسنگرد در رسالت، مسیرهای اصلی اندیشه، لاله و… طی این هفته انجام یافته است.

منطقه ۸

طی هفته گذشته شهرداری منطقه ۸ تبریز نیز با آسفالت ریزی ۱۶۰ تنی در راستای بهسازی معابر خود گام برداشته است.

کوچه های مقدس ۲ در بهادری چایکنار، کوچه اردبیلیها در فردوسی و… از جمله معابر آسفالت ریزی توسط شهرداری منطقه ۵ طی هفته گذشته بوده است.

منطقه ۹

شهرداری منطقه ۹ تبریز نیز طی هفته گذشته ۲۸ تن آسفالت ریزی را در دستور کار خود قرار داده است. بر این اساس معابر فتح آباد لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی شده است.

منطقه ۱۰

شهرداری منطقه ۱۰ تبریز نیز ۳۱۲ تن آسفالت‌ریزی در سطح منطقه خود انجام داده است که از این میان ۴۰ تن توسط معاونت خدمات شهری منطقه و ۲۷۲ تن نیز توسط واحد عمرانی شهرداری منطقه ۱۰ آسفالت ریزی شده است.