آتش‌سوزی قهوه خانه‌ در زرند

آتش‌سوزی در قهوخانه خیابان طالقاني با حضور به موقع و واکنش سریع آتش نشانان خسارت جانی نداشت ، اما بیش از 1 ميليارد ريال خسارت مالی به بار آورد.

به گزارش شهرداران، به نقل ازروابط عمومی شهرداری زرند مرتضی بخشی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند از وقوع حریق در یک قهوه خانه واقع در بلوار طالقانی خبر داد و گفت: این حادثه شب گذشته در ساعت ۲۱:۴۱ دقیقه توسط یکی از شهروندان عزیز از طریق تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵، به همکاران ما در سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

از وقوع حریق در یک قهوه خانه واقع در بلوار طالقانی خبر داد و گفت: این حادثه شب گذشته در ساعت ۲۱:۴۱ دقیقه توسط یکی از شهروندان عزیز از طریق تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵، به همکاران ما در سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ضمن اشاره به حضور زیر سه دقیقه و قابل تحسین عوامل آتش نشانی افزود: آتش نشانان ایستگاههای شماره ۱و۲ با حضور در محل حادثه ومشاهده متصاعد شدن دود غلیظ و شعله های آتش از قهوه خانه ، سریعا عملیات اطفا حریق را شروع کردند

مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرندزمان پایان این عملیات را ۲۲:۲۴ دقیقه اعلام کرد وبیان داشت: این حادثه تلفات جانی نداشت اما با توجه به اینکه فضای این قهوه خانه سنتی وبیشتر وسایل مورد استفاده جهت تزیین ، فضاسازی و همچنین مبلمان ، چوبی بوده است، متاسفانه به طور کامل و صدرصد طعمه آتش شد.

شایان ذکر است به گفته یکی از کارکنان این قهوه خانه طبق بررسی های اولیه ،این آتش سوزی بیش از یک میلیارد ریال خسارت مالی به همراه داشته است ، که علت وقوع آن توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی در حال بررسی است.