سرمایه‌های ماندگار

شهردار تهران

خدمت به کارکنان و رضایت آنان وظیفه ماست|| حوزه سرمایه انسانی قلب تپنده مدیریت شهری است
به گزارش شهرداران شهردار تهران با بیان اینکه همه به دنبال تلاش متمرکز برای رضایتمندی مردم هستیم، گفت: اولین گام جلب رضایت کارکنان است برای‌آنکه بتوانند فعالیت خود را به‌درستی ادامه دهند. ما با تمام وجود در خدمت کارکنان هستیم که این مسیر طی شود.
علیرضا زاکانی در رویداد سرمایه‌های ماندگار که صبح امروز – دوشنبه ۲۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۴- در باغ‌موزه دفاع مقدس برگزار شد، ضمن بزرگداشت روز منابع انسانی، اظهار کرد: امیدواریم با تعریف مشترکی از اهداف و ضرورت‌های سازمانی، امکان ارتقای فعالیت‌ها و همکاری در کنار یکدیگر فراهم شود.
وی با بیان اینکه ۴۳ ماه و ۱۳ روز است که در دوره ششم مدیریت شهری فعالیت می‌کنیم، خاطرنشان کرد: از روز اول نگاه به مدیریت شهری، برهم انباشتگی مشکلات را متذکر می‌شد که جز با ایجاد تحول در شئون مختلف شهر رفع‌شدنی نبود.
زاکانی گفت: شهر مشکلات متعددی دارد؛ از ترافیک گرفته تا سستی کالبدی و البته خطر سیل، طوفان و زلزله. عدم توزیع عادلانه خدمات، از دیگر مشکلات شهر ما تهران است. همه این موارد مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده بود. شهر ما بر اساس طرح جامع باید ۱۰.۵ میلیون نفر جمعیت داشته باشد که امروز با ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر مشکلات متعددی را می‌بینیم که منشأ آسیب و تحمیل فشار به شهروندان است.